زیدان: کریستیانو می تواند توپ طلا های بیشتری نسبت به مسی برنده شود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: کریستیانو می تواند توپ طلا های بیشتری نسبت به مسی برنده شود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: کریستیانو می تواند توپ طلا های بیشتری نسبت به مسی برنده شود

زین الدین زیدان روز دوشنبه طی مراسمی از یک شرکت در مرکز مادرید به صحبت پرداخت.

طرفداری- بنا به گزارش AS، این مرد فرانسوی به شدت از کریستیانو رونالدو و کریم بنزما تمجید کرد و اظهار داشت که اکنون در کاستیا خوشحال است، تیمی که در فرم خوبی است.

کریسـتیانو: "او توپ طلا های بیشتری برنده خواهد شد. کاری که او انجام می دهد، از سیاره دیگری است. اگر او ادامه دهد، می تواند توپ طلا های بیشتری نسبت به مسی داشته باشد."

حرکت بنزما در دیدار مقابل ختافه: "او هم یک بازیکن مهم دیگر است. گاهی اوقات صحبت از تغییر شماره 9. رئال مادرید به وجود می آید و این اشتباه است. همه این صحبت ها اشتباه است. او بازیکنی نیست که سالی 60 گل مثل کریستیانو به ثمر برساند اما به لطف آرامش و بازی مرتبط خود با همه، همیشه بازی که تیم نیاز دارد را می سازد. بازیکنان بسیار معدودی در دنیا می توانند چنین کاری کنند. فکر نمی کنم که بحث ها بر سر شماره 9. تمامی داشته باشد اما برای من هرگز هیچ بحثی وجود نداشته است. او همیشه شماره 9. بوده است و فکر می کنم هواداران بنزما را دوست دارند."

لالـیگا: "بیایید امیدوار باشیم که پیروزی ها ادامه داشته باشند. آنها در مسیر درستی هستند اما هنوز هم خطرات بسیاری وجود دارند. بیایید منتظر باشیم و ببینیم که چه اتفاقی می افتد."

مدرک مربیگری: "این موضوع حل شده است. من کلاس های مربیگری را در ماه می تمام خواهم کرد و می توانم بدون هیچ مشکلی مربیگری کنم. من فقط می خواهم مربیگری کنم. این چیزی است که دوست دارم و در حال حاضر انجام می دهم. من در مادرید هستم، خانه دوم ام. هدایت تیم اصلی در آینده؟ خواهیم دید. در حال حاضر من در کاستیا هستم و همه چیز خوب است. خواهیم دید که در آینده چه خواهد شد."

فرزندان: "همه آنها به خوبی در والدبباس تحت نظر هستند. آنها رفتار خوبی دارند. نمی دانم که آیا بازیکنان بهتری خواهند شد یا نه، اما آنها بچه های خوبی هستند."

ایسکو: "او مثل یک اثر هنری به نظر می رسد. هواداران خیلی از او راضی هستند و او ثابت می کند که خرید خوبی بوده است."



نظرات شما عزیزان:

محمدرضاعزیزی قزوین
ساعت5:32---1 بهمن 1393
سلام علی آقا،مرسی، مرسی،مرسی،مرسی ازوبلاگخوبی که راه انداخت این وبلاگ نشان ازعلاقه شدیدشما به کریس رونالدو هست..ونشان ازمحبوبت کریس درجای جای ایران هست،من شمارانمیشناسم که بخوام بی خودتعریف ازوبلاگتان بدم وصادقانه عرض میکنم که وبلاگ به جذابی ازکریس ندیدم،،من که ازطرفداران رونالدودرشهرولایت مدارقزوین هستم ازصمیم قلب ازشماعلی آقاتشکرمیکنم،ازاین به بعدزیادنظرات منومیبینید،،
پاسخ:سلام.. ممنونم از حسن نیت شما دوست عزیز .. شما لطف داری.. مایه خوشحالی ما هست..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 30 دی 1393 | 19:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.